Rosalinda
  • Etusivu
  • Brändit
  • Kodin sisustus
  • Vaatteet
  • Asusteet
  • Kosmetiikka
  • Lelut
  • Ingå/Inkoo ja Barösund-tuotteet
  • Ylioppilasruusut
  • Kivijalkakauppamme
  • Inspiroidu
  • Etusivu
    • Brändit
      • Kodin sisustus
        • Vaatteet
          • Asusteet
            • Kosmetiikka
              • Lelut
                • Ingå/Inkoo ja Barösund-tuotteet
                  • Ylioppilasruusut
                    • Kivijalkakauppamme
                      • Inspiroidu

                        Käyttöehdot

                        Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.4.2020 alkaen.

                        Verkkokauppa

                        Rosalinda (2238999-3) verkkokauppa myy tuotteita
                        täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät
                        arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen
                        muutoksiin. Rosalinda Oy on suomalainen yritys, jonka myymälä
                        sijaitsee Kauppakeskus Strandissa Inkoossa.

                        Tilaaminen

                        Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja
                        maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki
                        asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä
                        kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen
                        tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen
                        toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään
                        tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

                        Maksaminen ja maksutavat

                        Klarna Checkout

                        Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja
                        turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon
                        kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle
                        parhaiten sopivan maksutavan. 

                        Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja
                        luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout
                        -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134
                        Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen
                        liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan
                        asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna
                        -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

                        Tilaus- ja maksuvahvistus

                        Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi
                        sähköpotilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta
                        aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti
                        yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan
                        yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina
                        mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina,
                        että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden
                        kanssa.

                        Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

                        Rosalinda Oy

                        myynti@rosalinda.fi

                        09 223 093 90

                        Toimitustavat ja -kulut

                        Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit
                        valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten
                        sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

                        Nouto Postin  pakettipisteeltä kotimaassa.

                        Kiinteä toimituskulu kotimaahan: 7,90€

                        Postipaketti EU:n sisällä: 22,90€

                        Packages within EU:22,90€

                        Suurempien ja hankalanmuotoisten tuotteiden toimitus Matkahuolloin Bussipakettina. Kysy hintaa erikseen.

                        Muissa tapauksissa, jos toimituskulut ovat epäselvät, ota yhteyttä meihin sähköpostitse myynti@rosalinda.fi tai 09 223 093 90.

                        Toimitamme tilaukset vain kirjeenä tai pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella.

                        NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

                        Lähetykset voidaan myös noutaa toimituskuluitta myymälästämme.
                        Lähetämme sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on valmiina
                        noudettavissa.

                        Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai
                        viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa
                        tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

                        TOIMITUSAIKA

                        Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kolmesta-
                        seitsemään (3-7) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai
                        kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.

                        Lunastamaton paketti

                        Posti tai Matkahuolto säilyttää pakettia 7 päivää, jonka jälkeen se
                        palautuu meille. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 20 euron
                        käsittelymaksun tai aiheutuneet toimitus- ja palautuskulut. Lunastamatta
                        jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta
                        jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta,
                        perimme toimitus- ja palautuskulut.

                        Ongelmatilanteet

                        Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei
                        muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14
                        päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa
                        mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun
                        puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa,
                        teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne
                        toimitustavan kuljetusyhtiölle.

                        • Yhteystiedot
                        • Tietosuojakäytäntö
                        • Evästekäytäntö
                        • Toimitus
                        • Käyttöehdot
                        • Peruutusoikeus