Käyttöehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.4.2020 alkaen.
Verkkokauppa
Rosalinda (2238999-3) verkkokauppa myy tuotteita
täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät
arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen
muutoksiin. Rosalinda Oy on suomalainen yritys, jonka myymälä
sijaitsee Kauppakeskus Strandissa Inkoossa.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja
maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki
asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä
kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen
tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen
toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään
tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Klarna Checkout
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja
turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon
kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle
parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja
luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout
-palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134
Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen
liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan
asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna
-palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi
sähköpotilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta
aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti
yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan
yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina
mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina,
että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden
kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Rosalinda Oy
myynti@rosalinda.fi
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit
valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten
sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Nouto Postin pakettipisteeltä kotimaassa.
Kiinteä toimituskulu kotimaahan: 7,90€
Postipaketti EU:n sisällä: 22,90€
Packages within EU:22,90€
Suurempien ja hankalanmuotoisten tuotteiden toimitus Matkahuolloin Bussipakettina. Kysy hintaa erikseen.
Muissa tapauksissa, jos toimituskulut ovat epäselvät, ota yhteyttä meihin sähköpostitse myynti@rosalinda.fi tai 09 223 093 90.
Toimitamme tilaukset vain kirjeenä tai pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella.
NOUTO MYYMÄLÄSTÄ
Lähetykset voidaan myös noutaa toimituskuluitta myymälästämme.
Lähetämme sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on valmiina
noudettavissa.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai
viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa
tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
TOIMITUSAIKA
Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kolmesta-
seitsemään (3-7) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai
kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
Lunastamaton paketti
Posti tai Matkahuolto säilyttää pakettia 7 päivää, jonka jälkeen se
palautuu meille. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 20 euron
käsittelymaksun tai aiheutuneet toimitus- ja palautuskulut. Lunastamatta
jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta
jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta,
perimme toimitus- ja palautuskulut.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei
muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14
päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa
mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun
puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa,
teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne
toimitustavan kuljetusyhtiölle.