Käyttöehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.4.2020 alkaen.
Verkkokauppa
Rosalinda (2238999-3) verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Rosalinda Oy on suomalainen yritys, jonka myymälä sijaitsee Kauppakeskus Strandissa Inkoossa.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Klarna Checkout
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpotilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Rosalinda Oy
myynti@rosalinda.fi
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Nouto Postin pakettipisteeltä kotimaassa.
Toimituskulut kotimaassa: vakiopaketti 7,90€, isot paketit XL-pakettina 15,90€
Postipaketti EU:n sisällä: 22,90€
Packages within EU:22,90€
Suurempien ja hankalanmuotoisten tuotteiden toimitus Matkahuolloin Bussipakettina. Kysy hintaa erikseen.
Muissa tapauksissa, jos toimituskulut ovat epäselvät, ota yhteyttä meihin sähköpostitse myynti@rosalinda.fi tai 09 223 093 90.
Toimitamme tilaukset vain kirjeenä tai pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella.
NOUTO MYYMÄLÄSTÄ
Lähetykset voidaan myös noutaa toimituskuluitta myymälästämme. Lähetämme sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on valmiina noudettavissa.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
TOIMITUSAIKA
Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kolmesta- seitsemään (3-7) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
Lunastamaton paketti
Posti tai Matkahuolto säilyttää pakettia 7 päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 20 euron käsittelymaksun tai aiheutuneet toimitus- ja palautuskulut. Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautuskulut.
Palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita joissa alkuperäinen hintalappu paikoillaan. Asiakas vastaa palautuksen kuluista.
Jos olet palauttamassa tai vaihtamassa tuotetta, ilmoita siitä meille sähköpostitse myynti@rosalinda.fi ennen kun viet paketin postiin. Kerro minkä tuotteen haluat palauttaa, tilausnumeron ja -päivän sekä tuotteen hinnan. Tämän jälkeen voit viedä paketin postiin ja kun palautus on saapunut meille, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton, käsittelyn ja hyväksynnän jälkeen mahdollisimman nopeasti.
Muilla tavoin palautettuja lähetyksiä emme ota vastaan. Emme myöskään vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, sekä kopion Rosalinda Oy:n tilausvahvistuksesta.
Palautusosoite:
Rosalinda Oy
Kauppakeskus Strand, Rantatie 3, 10210, Inkoo
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.