• Etusivu
  • Uutuudet
  • Brändit
  • Koti
  • Vaatteet
  • Asusteet
  • Kosmetiikka
  • Lelut
  • Ingå/Inkoo ja Barösund-tuotteet
  • Kivijalkakauppamme
  • Inspiroidu
Rosalinda
components.miniCartComponent.cartIcon.accessibilityLabel

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.4.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Rosalinda (2238999-3) verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Rosalinda Oy on suomalainen yritys, jonka myymälä sijaitsee Kauppakeskus Strandissa Inkoossa.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Klarna Checkout

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. 

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, jossa näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalvelumme yhteystiedot:

Rosalinda Oy

myynti@rosalinda.fi

09 223 093 90

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Nouto Postin pakettipisteestä kotimaassa, pienet paketit toimitetaan suoraan postilaatikkoon.

Kiinteä toimituskulu kotimaahan: 7,90€

Postipaketti EU:n sisällä: 22,90€

Packages within EU: 22,90€

Muissa tapauksissa, jos toimituskulut ovat epäselvät, ota yhteyttä meihin sähköpostitse myynti@rosalinda.fi tai 09 223 093 90.

Toimitamme tilaukset vain kirjeenä tai pakettina.

NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

Lähetykset voidaan myös noutaa toimituskuluitta myymälästämme. Lähetämme sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on valmiina noudettavissa.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

TOIMITUSAIKA

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika 3-7 arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta perimme palautuksesta aiheutuneet toimituskulut (postimaksu).

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse: myynti@rosalinda.fi. Lähetämme sinulle palautusohjeet. Liitä viestiin mukaan seuraavat tiedot: tilausnumerosi/asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, sekä kopio Rosalinda Oy:n tilausvahvistuksesta.

Jos olet palauttamassa tai vaihtamassa tuotetta, ilmoita siitä meille joko sähköpostitse myynti@rosalinda.fi ennen lähettämistä, niin saat meiltä palautustunnuksen ja ohjeet, joita seuraamalla voit palauttaa lähetyksen. Kun palautus on saapunut kaupalle, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton, käsittelyn ja hyväksynnän jälkeen mahdollisimman nopeasti. Vähennämme palautettavasta summasta meille aiheutuneet palautuksen toimituskulut.

Muilla tavoin palautettuja lähetyksiä emme ota vastaan. Emme myöskään vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Palautusosoite

Rosalinda Oy

Kauppakeskus Strand, Rantatie 3, 10210, Inkoo

Lunastamaton paketti

Posti säilyttää pakettia 7 päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 20 euron käsittelymaksun tai aiheutuneet toimitus- ja palautuskulut. Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautuskulut.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

  • Yhteystiedot
  • Tietosuojakäytäntö
  • Evästekäytäntö
  • Maksu ja toimitus
  • Käyttöehdot
  • Peruutusoikeus